Veelgestelde vragen

Betalen

1 Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Op de bestelpagina kunt u kiezen uit diverse betaalmethodes (iDeal, Visa, MasterCard of op factuur). Bij betaling met iDeal of creditcard is uw betaling direct verwerkt en wordt uw bestelling direct in gang gezet. Bij betaling op factuur dient u het factuurbedrag binnen de gestelde betalingstermijn zelf over te boeken. Een te late betaling vertraagt de levering. Bij alle betaalmethoden ontvangt u na uw bestelling een bevestiging en factuur per e-mail.
2 Wanneer moet ik betalen?
Indien u tijdens het bestellen op de website kiest voor de betaalmethode iDeal of creditcard dan dient u de betaling tijdens het bestellen direct te verwerken. Indien u kiest voor een betaling op factuur dan ontvangt u van ons per e-mail een factuur. De factuur dient binnen 2 weken betaald te zijn.
3 Kan ik in termijnen betalen?
Nee, het is niet mogelijk om in termijnen te betalen.
4 Is het mogelijk om de factuur te splitsen?
Nee, het is niet mogelijk om de factuur te splitsen.
5 Hoe ontvang ik mijn factuur?
Ongeacht uw keuze van betaling wordt uw factuur per e-mail naar het door u opgegeven e-mailadres verzonden.
6 Wat als ik te laat ben met betalen?
Indien uw betaling later bij ons binnen is dan de gestelde betalingstermijn dan kunnen wij de door u gewenste leverdatum niet garanderen.

Bonselect Nieuwsbrief

Ontvang:
  • Als eerste de beste aanbiedingen!
  • Het laatste nieuws

Bonselect

Uw winkelmandje bewaren? Ontvang een e-mail, dan kunt u de bestelling op een later moment afronden.