Veelgestelde vragen

Overige vragen

1 Kan ik via de website een offerte aanvragen?
Ja, via het contactformulier kunt u een bestelling plaatsen. Geef uw budget en aantallen door en wij maken uw bestelling in orde.
2 Kan ik een eigen kaart laten maken?
Nee, momenteel is het niet mogelijk om een eigen kaart te laten maken.
3 Hoe zit het met garantie?
Wij geven 100% tevredenheidsgarantie. Bent u ergens niet tevreden mee? Neem dan contact met ons op via het contactformulier. We helpen u graag verder om uw bestelling naar wens te maken.
4 Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?
Bent u niet tevreden of heeft u een klacht? Dan kunt u terecht bij onze afdeling klantenservice. Vul het contactformulier in en gaan zo snel mogelijk met uw klacht aan de slag en om u verder te helpen.
5 Kan ik de Bonselect bonnen ruilen of retourneren?
Nee, de Bonselect bonnen kunnen niet geruild of geretourneerd worden.
6 Kunnen de gekozen cadeaubonnen worden geruild of geretourneerd?
Nee, de gekozen cadeaubonnen kunnen niet worden geruild of geretourneerd. 

Bonselect Nieuwsbrief

Ontvang:
  • Als eerste de beste aanbiedingen!
  • Het laatste nieuws

Bonselect

Uw winkelmandje bewaren? Ontvang een e-mail, dan kunt u de bestelling op een later moment afronden.