Veelgestelde vragen

Bestellen

1 Kan ik ook telefonisch bestellen?
Nee, het is helaas niet mogelijk om uw bestelling telefonisch aan ons door te geven. 
2 Wat is de minimale besteleenheid?
Er geldt geen minimale bestelhoeveelheid: u kunt uw Bonselect bonnen per stuk bij ons bestellen.
3 Kan ik als particulier bestellen?
Ja, u kunt als particulier gewoon bestellen op de website van Bonselect.nl.
4 Ik heb al besteld, maar ik wil nog extra Bonselect bonnen bestellen. Kan dat?
Het is uiteraard mogelijk om extra Bonselect bonnen te bestellen. U plaatst hiervoor eenvoudig een nieuwe bestelling via onze website. 
5 Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Dit is afhankelijk van de tijd die tussen de gewenste afleverdatum en het doorgeven van de wijzigingen zit. Wilt u uw bestelling wijzigen, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op middels ons contactformulier. Wij zullen er alles aan doen om dit mogelijk te maken.
6 Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Nee, het is niet mogelijk om een definitief geplaatste bestelling te annuleren.
7 Hoe weet ik of mijn bestelling goed geplaatst is?
Na het definitief plaatsten van uw bestelling ontvangt u altijd per e-mail  een orderbevestiging. Met deze orderbevestiging kunt u controleren of u uw bestelling goed heeft geplaatst.
8 Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
U ontvangt na het definitief plaatsen van uw bestelling altijd per e-mail een bevestiging van uw bestelling. De orderbevestiging wordt binnen 24 uur naar u gemaild. Op deze orderbevestiging staat onder andere uw gekozen Bonselect bon(nen), afleveradres(sen), uw pakketkeuze, de aantallen en de kosten. Indien u geen orderbevestiging heeft ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.
9 Kan ik een combinatie van verschillende Bonselect bonnen bestellen?
U kunt uit het gehele assortiment een keuze maken. U bepaalt zelf hoeveel Bonselect bonnen u van elk budget bestelt.

Bonselect

Uw winkelmandje bewaren? Ontvang een e-mail, dan kunt u de bestelling op een later moment afronden.